TNS-12541 TNS-12560 TNS-00511 Linux Error: 111

Selamlar,

listener’ı çalıştırırken başlıkta yazan 3 hatayı aldım (TNS-12541 TNS-12560 TNS-00511), hatanın kaynağını araştırdığımda sorunun hosts dosyasında olduğunu buldum.

Aldığım hata;

lsnrctl01

Sorunun çözümü için öncelikle root kullanıcısına geçiyorum ve hosts dosyasını açıyorum. Hosts dosyamın içinde sadece ip yazıyor. Hosts dosyasını vi ile açıp içine aşağıdaki satırı olduğu gibi kopyalayıp yapıştırıyorum.

127.0.0.1       localhost.localdomain   localhost

lsnrctl02

 

Listener command line’a bağlanıp listener’ı tekrar start ediyorum ve problem çözülüyor. Listener’ım servisleri dinlemeye başlıyor.

lsnrctl03

 

Kolay gelsin.

 

Bir Cevap Yazın

